Hej!
Igår var det, som många andra onsdagar, fullt upp så jag hann tyvärr inte blogga. I allafall så var det skola som vanligt och då hade vi hemkunskap! Den här gången fick vi baka hälsobullar och de blev jättegoda. :) Sen rullade dagen på som vanligt förutom att vi fick sluta tidigare och sen var det dags för konfirmation. Vi pratade lite om ett ord, gick igenom kyrkoåret, fick se prästernas kläder, fick skriva lite och hade kul som vanligt! :)
 
Idag var min lillasyster med i en liten konsert med blåsinstrument här i området. Hon spelar klarinett så nu var hon och några av hennes kompisar med och hade en liten konsert tillsammans med några fler, lite mer erfarna. Det var jättefint och bra och min syster var så duktig! ♥
 
I tisdags var det ju en speciell dag och jag tänkte ändå göra om mina naglar, så då körde jag på lite extra festligt och provade två av mina nya nagellack! :)
 
Det guldiga som grund och det andra med stora guld/silver flingor över!
 
Nöjd! :)
 
Ha det bra! :)
 
 
 
Nelly

Vad fint det blev! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress