22 maj 2012

Prickigt!

Naglar

Hej!
Idag har det varit en bra dag med fint och varmt väder. Vi har övat jättemycket inför vårkonserten som är imorgon, så imorgon blir det rep hela dagen och sen på kvällen konsert! :D

När jag kom hem tog jag ut kaninerna i det fina vädret, och oj vad glada de blev! Salmiak, som blir ett år i juni, är ju fortfarande en liten unge och beter sig precis som en glad liten kaninunge! Snuffe däremot, blir ju fem år, också i juni och han är ju inte en unge längre, men när han får komma ut och springa och hoppa i gräset blir han precis som ett barn på nytt! Så härligt att se sina kaniner så glada! ♥

Som jag har nämnt, så fick jag en nagellackspenna i present när jag fyllde år och nu har jag använt den igen. Prickigt blev det den här gången! :)


Rosa naglar med lila och guldiga prickar.

Jag är vädigt nöjd med resulatatet!

Imorgon är det onsdag och som sagt vårkonsert. På torsdag är det studiedag och då ska jag bort till stallet och mocka och fixa lite. :)

Ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress