29 maj 2012

Mobilsmycken!

Smycken

Hej!
Idag när jag kom hem så kom jag och tänka på att jag ville göra något med min underbara lila berlock som jag fick av mamma och pappa från Italien när de hade varit där. Jag kom på att jag ville fixa till min mobil lite med ett snyggt mobilsmycke, så då fick det bli ett mobilsmycke!




Mitt mobilsmycke.

När jag ändå var i farten så gjorde jag ett mobilsmycke till min systers mobil av hennes gröna berlock som hon fick från Italien. :) Hon blev väldigt nöjd!


Systers mobilsmycke.

Det var jättekul och är jättenöjd så det här är säkert något som jag kommer att fortsätta med. Nu kan jag alltid gå omkring och känna att jag har en bit av Italien i fickan. ♥

Ha det bra! :)
Lilly

Jätte fint sötis hihi! ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress