Hej!
Idag har jag, Maja och Sophie varit och kollat på en liten modevisning på ett köpcentrum för Cubus, Kappahl och Accent. Efter det mötte vi upp Frida och shoppade lite! :)
Jag hittade en svartvit tröja från Gina Tricot, lite smyckesgrejer, ett halsband och lite godis :) Lyckad shoppingdag! Efter det hängde jag med Maja hem en sväng och vi gjorde lite allt möjligt.

Av smyckesgrejerna jag köpte gjorde jag när jag kom hem ett halsband!


Ett riktigt långt halsband gjort av en guldkedja och en orange/röd/korallfärgad medaljong som är guldig inuti. På grund av den jättelånga kedjan kan man variera längden på halsbandet genom att ta det två gånger runt halsen och vips är det ett mycket kortare halsband!


Medaljongen :)

Ha en fortsatt trevlig lördag och helg! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress