Hej!
Igår blev det ingen bloggning, anledningen var att jag hade en supermysig tjejkväll med några kompisar! :D Eftersom jag har fyllt år så fick jag lite söta presenter av alla kompisar som jag öppnade när alla hade kommit. Efter det åt vi mat och sen spelade vi Just Dance 3. Det blev en jättemysig kväll med godis, film och skratt! ♥ Nedanför kommer en bild på alla superfina presenter jag fick! :)


En fin blomma, tvättsvamp, tvål, bodybutter, nagellack ( resultatet ska bli lite regnbågsfärgat, så det blir spännande att prova! ), en mascara, en ögonskugga, en parfym, ett presentkort på Panduro, en necessär, choklad ( Marabou och Merci ) och pianonoter på en av mina favoritlåtar! Tack så jättemycket för allt! ♥

Som sagt, en jättebra kväll! :D

Imorgon är det söndag så får se vad jag hittar på då. :)

Ha en fortsatt trevlig lördag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress