Hej!
Igår till idag var jag som sagt på en tjejkväll hos Maja tillsammans med henne, Frida och Moa!
Vi såg på film, åt godis och mat, pratade, myste och skrattade såklart! :D Har haft en superbra och rolig kväll, men mycket värre morgon... Jag vaknade väldigt tidigt och mådde väldigt illa. Det var väldigt varmt så jag gick ut och tog lite luft och mådde lite bättre. Jag gick tillbaks och försökte somna om och lyckades sova en liten stund, men sen vaknade jag och var precis påväg till toan när jag kräktes. Moa, Maja och Frida går upp, hjälper mig och packar mina saker. Tack fina vänner för att ni hjälpte mig och finns där för mig! ♥ Nu mår jag mycket bättre och som tur är, så är jag inte magsjuk! :)
 
Eftersom jag mådde bättre när jag hade kommit hem och fått vilat så kom som planerat släkten och åt grillat! :)
Jag, syster och min kusin spelade badminton, Wii, " Den försvunna diamanten " och hade riktigt kul!
 
Imorgon är det måndag och får se vad jag hittar på då. :)
 
Ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress