Hej!
Idag har jag haft en väldigt full, men riktigt rolig dag!
Runt klockan 11-12 så kom som sagt en familj som vi känner hit till oss. Eftersom de inte kunde komma när jag fyllde år så fick jag födelsedagspresenter nu istället. Sex nagellack, nagellackborttagningsmedel, bomullsrondeller, ett kort och allt i en supersöt cupcake-påse! ♥ Tack så jättemycket! :D
Vi umgicks och efter lunch så åkte vi in till ett litet mysigt område inne i stan och kollade lite. Vi gick bl.a in på Myrorna där jag hittade ett par blåa skor och ett guldigt smycke. Sen tog vi en glasspaus och sen gick vi i ytterligare några affärer, bl.a Panduro där jag hittade massor av fina smyckesgrejor på deras rea!
 
Nagellacken och påsen i bakgrunden.
 
Skorna och smycket som föreställer ett ankaret.
 
Smyckessakerna från Panduro.
 
En riktigt bra och mysig shoppingdag med supertrevligt sällskap!
Imorgon ska jag iväg till stallet och mocka och fodra och sen ska jag till Linnéa och sova över! :) Därför kanske det inte blir någon bloggning imorgon.
 
Ha det bra! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress