Hej!
Idag har jag haft en riktigt mysig dag med hela familjen och farmor! Runt klockan 11 så åkte jag, pappa, syster och farmor till Rejmyre för att gå på marknad! :) Där gick vi runt lite och vi hittade klassiskt marknadsgodis bestående av remmar och brända mandlar, och jag hittade en svart ring. :) Efter det åkte vi till en liten sjö och sen bar det av hem där vi åt blåbär med mjölk och socker! Sen slutade mamma att jobba så då åkte hela familjen och åt mat på en mysig restaurang och tog sen en promenad längst vattnet.  ♥
 
 
 
Som sagt, en jättemysig dag! :)
Imorgon blir det också en mysig dag för då är mamma ledig så då ska hela familen hitta på något och sen ska jag till Frida på kvällen och då är det dags för tjejkväll med några kompisar! :D Får se ifall jag hinner blogga imorgon, annars skriver jag på fredag. :)
 
Ha det bra!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress