Här kommer tio saker som ni kanske inte visste om mig! :)
 
1. Jag har ridit ända sen jag var 4-5 år.
 
2. Jag har dansat, också sen jag var 4-5 år (dock inte längre), bl.a streetdance.
 
3. Jag har i stort sett minst fötter och händer i klassen.
 
4. Förutom våra två kaniner har vi i familjen fiskar och en sköldpadda på 7 år vid namn Molly.
Vi har också haft två mindre sköldpaddor, Mango och Sköldis
 
5. Jag älskar att skriva, t.ex noveller.
 
6. Jag har väldigt långt och blont hår.
 
7. Jag har bred musiksmak.
 
8. När jag äter korv med bröd, äter jag oftast korven först och brödet sen.
 
9. Jag gillar de flesta ämnena i skolan, men mitt absolut favoritämne är svenska och det har
det varit så länge jag kan minnas.
 
10. Jag älskar Italien! Språket, musiken, städerna o.s.v.
 
 
Nelly

Rolig läsning ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress