Hej!
Idag var jag åter igen hemma från skolan, men börjar känna mig mycket bättre så kan förhoppningsvis gå imorgon! :)
 
Jag har inte gjort så speciellt mycket idag, men behövde komma ut en liten sväng så tog en kort promenad bort til stallet och hälsade på hästarna och fodrade. :) Det har kommit snö i mängder de senaste två dygnen så det är så fint ute. ♥ Jag älskar vintern!
 
Idag var ju också klassens första luciatåg för året, men eftersom jag inte var i skolan så kunde jag tyvärr inte vara med. Imorgon kväll ska vi ha ett luciatåg i en kyrka så hoppas jag kan vara med på det! :) Beror på hur jag mår.
Mormor och morfar kommer också hit imorgon och är med mig och syster hela helgen för mamma och pappa ska åka bort. Blir mysigt att vara med dem! :)
 
Ha det bra!
Nelly

Härligt att du mådde bättre igår, hur är det idag? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress