Hej!
Igår var jag och min familj hos mormor och morfar och firade jul tillsammans med dem och mina kusiner! Vi åt god mat, åt fruktsallad till efterrätt, öppnade paket och jag, min syster och våra kusiner gick till backen och åkte pulka! :) I paketen fick jag ett lila blockljus med ett fat till, en fin prydnadstomte, örhängen, en lila klocka, ett nagelset med bl.a nagellack för att göra fransk manikyr och lite andra bra nagelsaker och en stickad mössa, benvärmare och handledsvärmare som mormor hade gjort!
 
 
Tack släkten för alla fina presenter! ♥
 
En bra dag! ♥
Imorgon är det den 31 december år 2012 och nyårsafton. Snart är det här året slut och jag måste säga att jag tycker det har varit bra! :D ♥ Snart är det 2013, ett nytt och härligt år! ♥
 
Ha det bra! :)
//
 
 
☛Vella☚

Åhå,så mysigt!

Sv: Åh tack så jättemycket! Blir glad att jag kan hjälpa någon ;)

Ida

Fina örhängen:)

Svar: Tack Ida! :)
Alice None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress