Hej!
Igår var jag och träffade några fina vänner! Vi doppade massor av frukt i choklad från en chokadfontän, såg på film, bara pratade och myste. Tack för kvällen fina vänner! ♥
 
Idag var jag med min kompis Frida och shoppade lite! Jag hittade ett halsband, en svart eyeliner och en tröja. :)
 
Ett halsband med ett A på för att mitt namn börjar på A och en svart eyeliner.
 
En vit, lite oversize, stickad tröja med en ficka.
 
Nöjd med mina köp! :)
Ikväll ska jag och min familj åka till några kompisar och äta mat och imorgon ska vi åka till mormor och morfar och träffa släkten och fira lite jul. :) Kom gärna ihåg att kommentera angående om ni tycker att jag ska ha en frågestund. :)
 
Ha det bra!
//
 
 
Nelly

Vad trevligt det låter och fina saker du fick tag på ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress