Hej!
Igår var det julafton och dagen var jättebra! ♥
Den började med att hela familjen åt en mysig julfrukost med gröt och skinkmacka framför sista delen av årets julkalender. Vi gjorde oss iordning och sen kom farmor och farfar till oss och tillsammans med dem åkte vi till pappas kusin och träffade hans familj och gammelmoster gammelmorbror som var där. :) Vi åt ett jättegott julbord, tittade på Kalle Anka som var precis lika kul som vanligt, fikade och körde ett paketspel då jag vann en liten häftapparat med nitar och hade trevligt! Mysigt. ♥
 
Sen åkte jag och min familj och farmor och farfar hem till oss och vi delade ut paket och åt julgodis! Jag fick bl.a en högtalare till min iPhone med radio, klocka, alarm m.m, bra filmer, massor av nagellack och dekorationer och så fick jag och syster en ny ridhjälm! :)
 
Högtalaren och en liten cupcake att ha i hålet till hörlurarna.
 
Filmer. " The social network "," Kick-ass ", " Take me home tonight ", " 10 orsaker att hata dig ",
" LOL " och " Glee " säsong tre.
 
Fem nagellack, tre paket med olika nageldekorationer och ett set med lite olika saker för naglarna.
 
Svarta strumpor, Noblesse, iPhone vantar, ett armband och en kalender som heter " Årets snyggaste killar 2013 " då fina Danny inleder kalendern i Januari.
 
Badskum/ Duschgelé, balsam, schampo, nagellacksborttagningsmedel, två badbomber och 250 kr.
 
Tack mamma, pappa, syster, farmor, farfar och tre av mina kompisar för alla de fina presenterna! ♥
 
En bra och mysig julafton! ♥
 
Ha det bra och hoppas ni hade en bra julafton! :)
//
Pia

DU har en fin blogg kompisen! Den här ska jag följa. Vilka fina julisar du fått!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress