Hej!
Idag är det tredje advent och jag är hemma igen!
Det har varit en rolig helg hos mormor och morfar med mycket pianospelande, bakande av havrekakor, släkten och massor av annat kul. :) Idag kom ju som sagt släkten till mormor och morfar och vi firade min morbror, min kusin och min morfar som har fyllt år nu i december månad. Grattis! ♥ Vi åt god mat och gott fika och jag, min syster och mina kusiner tittade igenom gamla kalendrar ända från år 1999! Vi har sen det året gjort egna fotokalendrar som mormor och morfar har fått att hänga på väggen med bilder på oss. Vi tittade i dem och det är roligt att se hur mycket man har utvecklats, se hur man såg ut när man var liten och vi fick oss många goda skratt och gamla minnen. ♥ En bra helg!
 
Imorgon är det rep med orkestern hela dagen inför de två konserterna på tisdag och onsdag och på kvällen är det sista ridlektionen på två veckor. :( Både jul och nyår inträffar på en måndag och då ställs ridningen in. Vi ska iallafall göra något extra kul imorgon! :)
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress