Hej!
Idag kom jag ju som sagt fram till mormor och morfar och här ska jag och syster vara tills imorgon. :) Då kommer också resten av släkten och då ska vi fira tre stycken i släkten som har fyllt år! Nu är det så här att jag inte hann fixa några tidsinställda inlägg och appen på min iPhone vill inte samarbeta så jag kan inte ladda upp några bilder. Hoppas det är okej att det kanske blir lite korta inlägg och inte så mycket bilder under helgen. :) Iallafall, idag när vi kom fram så bakade vi havrekakor! Det brukar vi alltid baka innan jul och det har vi gjort så länge jag kan minnas. ♥ De blev precis lika goda som de blir varje år! 
 
Angående filmen, Charlie St. Cloud, som jag såg igår så var den otroligt bra och kommer komma upp som filmtips på bloggen! :)
 
Ha en bra lördagkväll! :) 
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress