Hej!
Igår var jag som sagt på speedway tillsammans med syster och pappa och också med pappas kusin och två till. :)
Denna gång flöt allt på bra och Vargarna vann mot Valsarna! :D Det var fint väder, bra sällskap, jag träffade lite kompisar och Vargarna vann, så det var en riktigt bra kväll! ♥
Idag var jag och min fina vän Frida och badade, solade och åt mat vid en mysig sjö då vi också såg tre ormar, blev anfallna av flygmyror och en trollslända och också en spindel... Förutom det var det en riktigt bra dag! :)
 
I början åker alla förarna från båda lagen och visar upp sig innan alla heat börjar.
 
Så här vacker var himlen igår!
 
Imorgon kväll ska jag gå på Rix Fm festivalen tillsammans med mina söta vänner Lilly och Ida! ♥
 
Ha det bra! :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress