18 augusti 2012

Rix fm!

Musik

Hej!
I torsdags var jag som sagt med mina söta vänner Ida och Lilly på Rix fm festivalen inne i stan! När vi kom dit så gick vi runt lite bland karusellerna och så och sen träffade vi Moa och Jonna.:)
Sen kollade vi lite på festivalen då vi bl.a. såg Ola, Dead by April och Panetoz! Riktigt bra! Sen blev det glass på Mc'Donalds och ytterligare en träff med vänner och sen vackra fyrverkerier! En toppenkväll!
Jag har massor av bilder från kvällen, men nu är det tyvärr så att min dator har blivit blockerad av nåt virus, så jag kommer inte in på den just nu. :( Därför är detta ett mobilinlägg, men det går bra! Som tur är så är pappa och hans jobbarkompisar väldigt duktiga på datorer så de håller på att fixa min dator, så snart borde det vara löst! :) Då kanske det kommer upp lite bilder från Rix fm.

Idag blir det marknad med finaste Lilly och kräftskiva på kvällen! :)

Ha det bra!
Lallizz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress