Hej!
Idag har vi haft skolfoto och varit med våra fadderbarn! :) Först så blev vi indelade i små grupper tillsammans med våra fadderbarn så att vi var fyra i varje grupp, två från åttan och två från femman. Då körde vi en frågesport i de små grupperna då man tävlade mot några andra grupper. Det var kul! Sen skulle vi gå en liten promenad och diskutera vad vi tyckte om skolan och vad man kunde förbättra och så. Sen var det dags för min klass att ha skolfoto, hoppas det blev bra! :) Efter det och efter vi hade ätit lunch, så skulle vi va med fadderbarnen igen och denna gång spelade vi spel i våra små grupper. :) En rolig dag!
 
Just nu sitter jag omgiven av mina underbara kaniner Snuffe och Salmiak! De båda har varit extra busiga idag för Snuffe har snott ett kex från som han lyckades komma åt och Salmiak försökte precis hoppa upp på datorn... De är för söta! ♥
 
Snuffe...
 
...och Salmaik i våras i deras härliga sommarhage!
 
Älskar er! ♥
Imorgon ska jag åka med hela klassen till Linköping! :)
 
Ha det bra!
Nina

Vad söt!!

Jag ville bara passa på om att tipsa om en GIVEAWAY jag har på min blogg just nu! Bara genom att kommentera ett "jag är med" har du chansen att vinna en produkt av 37 underbara från Australian Bodycare, och för att vinna fler produkter, är det bara att följa instruktionerna i tävlings-inlägget! Här hittar du det: http://ninakaufmann.se/2012/august/giveaway-australian-bodycare.html :)
Dessutom finns ett antal andra tävlingar under fliken "pågående". Om du dock inte gillar kommentarer som denna, ber jag hemskt mycket om ursäkt! :)

Kramar! /Nina - ninakaufmann.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress