Hej!
Idag har det varit en bra men regning dag. På förmiddagen hade vi vanliga lektioner ( språk, NO och svenska ) men efter lunch så bytte vi platser och städade hela klassrummet! Är jättenöjd med min plats och nu är det jättefint i klassrummet. :)

Mamma har ju jobbat borta några dagar och idag kom hon hem! ♥ :)
När jag hade kommit hem följde jag med syster och tittade på när hon red. Det var hästbyte för henne också och hon fick underbara Grayson! :) När de hade börjat lektionen visar det sig att en av hästarna har blivit halt så jag får springa ner till stallet och fixa iordning en annan häst och gå in med i ridhuset. Sen får jag gå ner med den halta hästen till stallet och fixa iordning den. Lite annorlunda lektion, men resten av lektionen gick bra. :)  

Ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress