Hej!
Fast det är fredag den 13 idag så har jag inte haft någon otur. Tvärtom, jag har haft en jättebra dag! :)
Den började med att jag och syster gick bort till stallet och mockade och fodrade. Jag passade också på att träna på dressyrprogrammet på banan som jag ska tävla med på söndag. Jag har fått reda på att jag ska få ( om ingenting ändras ) rida Grayson då! ♥

När vi hade kommit hem så åkte jag och Frida in och shoppade lite! Hittade lite fina saker, en tröja, en ring och en vit hatt. Brukar nästan aldrig använda hattar, jag använder mössor istället på vintern, men ibland kan det ju vara bra att ha något även på våren och sommaren när det är lite kallare och då tycker jag att en hatt känns mer sommrigt än en mössa. :) Detta var för mig ett lite annorlunda köp, men är riktigt nöjd! ♥ 


Tröjan och hatten. :)


Ringen. :)

Imorgon på dagen händer det inte så mycket, men på kvällen får vi lite gäster. :)
På söndag tävlar jag! :D 

Ha en trevlig helg!
Lilly

Snygga grejer du köpte Alice!

Lycka till på tävlingen, jag håller alla mina fingrar för din skull :)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress