Hejsan! :)
Jag har ju lagt upp mycket smycken på bloggen som jag har gjort, men alla har inte hamnat under kategorin " Smycken" eftersom jag var ganska ny på bloggning när jag lade upp mina första smycken och visste inte riktigt hur man gjorde vissa saker, som t.ex kategorier. Därför kommer nu en sammanfattning på alla mina smycken som jag hittills har lagt ut på bloggen! :D

Armbandet :)
Ett berlock armband med olika pärlor i olika färger, storlekar och former :)


En ring av silvertråd och några pärlor i nyansen lila och guld :)


Ett par örhängen av kedjor och några platta " snäck" pärlor :)


Ett par örhängen av silvertråd, guldfärgade pärlor och ett par fyrkantiga pärlor :)


Ett långt halsaband av kedja och en fin och vit trollslända längst ner :)


En ring med många vita pärlor :)


Ett par örhängen av diamant "pärlor" :)


Ett kortare halsband med en berlock som det står " Love of life " på, en snäck
"pärla" och en glittrande fjäril :)


Ett par örhängen med " snäck " pärlor :)


Ett långt halsband med en nyckelring som kedjorna hänger i. I kedjorna hänger det
lite olika pärlor :)


Ett berlock armband med bruna och "beiga" pärlor :)


Ett par söta, ljusblå örhängen :)


Ett armband av tråd, bruna, " beiga" och genomskinliga pärlor :)


Ett halsband i samma stil som armbandet ovan ( bilden är vriden ) :)


Ett längre halsband av en läderrem, ett hjärta gjort av silvertråd med bruna, "beiga" och genomskinliga pärlor :)


Ett par örhängen av söta silverblommor :)


Ett längre halsband av brons/guld kedja med en guld/brons ros längst ner :)


En ring av silvertråd, bruna, "beiga" och genomskinliga pärlor :)

Detta är alla smycken jag har lagt ut på bloggen hittills och fler lär det bli! :D

Ha en trevlig helg! :D
//




Marina

Verkligen fina smycken du gör. Kanske man kan beställa nån gång. Då kan jag betala via Lilly.

God Jul och Gott Nytt År

Kram från Marina /Lillys mamma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress